Premiera nowego Volvo XC40 odbyła się w Studio Tęcza i została zorganizowana przez agencję Testa Communications. Tym razem, w odróżnieniu od innych premier marki Volvo, to wydarzenie zostało przygotowane w stylu miejskim, a nie w połączeniu z naturą. XC40 jest SUV premium średniej wielkości który idealnie wpasuje się w miejską przestrzeń miasta. Agencja Testa przygotowała koncept miejskiego targu Volvo Car Night Market który jest sercem współczesnego miasta, gdzie dominuje przestrzeń, ruch, moda, dźwięk i smak.
Muzyczny początek
Gości od samego wejścia witała muzyka na żywo, która była dopiero wstępem do tego co przygotowano. Z sufito zwisały podświetlane kule, sceneria składała się z kontenerów i specjalnie przygotowanych neonów na ta okazję, oraz zieleni która świetnie komponowała się w tej miejskiej scenografii.
Volvo Car Night Market
Ciekawym doświadczeniem kulinarnym była strefa miejskich smaków przygotowana dla gości. Znalazły się tam specjały znane ze streetfood-u a także drinki. Dla wzrokowców i fanów mody, oraz designu swoje stoisko przygotowali również Lange&Lange oraz RISK made in Warsaw którzy reprezentują niezależnych artystów i influencerów.
Nowe Volvo XC40
Nowy Suv premium marki Volvo dosłownie wjechał w przestrzeń miejską przygotowaną na okazję, aby każdy mogł z bliska poznać go z bliska. Wyjątkową atrakcją po pokazaniu nowego Volvo był koncert jazzowy Wojtka Mazolewskiego który zrobił naprawdę świetną robotę, przy okazji okazał się naprawdę fajnym gościem ponieważ mieliśmy chwilę aby zamienić parę zdań.