Premiera Volvo XC40 w Studio tĘcza

Premiera nowego średniej wielkości Suva XC40 klasy premium marki Volvo zorganizowana w Studio Tęcza przez agencję TESTA Communications.

Premiera nowego Volvo XC40 odbyła się w Studio Tęcza i została zorganizowana przez agencję Testa Communications. Tym razem, w odróżnieniu od innych premier marki Volvo, to wydarzenie zostało przygotowane w stylu miejskim, a nie w połączeniu z naturą. XC40 jest SUV premium średniej wielkości który idealnie wpasuje się w miejską przestrzeń miasta. Agencja Testa przygotowała koncept miejskiego targu Volvo Car Night Market który jest sercem współczesnego miasta, gdzie dominuje przestrzeń, ruch, moda, dźwięk i smak.

Muzyczny początek

Gości od samego wejścia witała muzyka na żywo, która była dopiero wstępem do tego co przygotowano. Z sufito zwisały podświetlane kule, sceneria składała się z kontenerów i specjalnie przygotowanych neonów na ta okazję, oraz zieleni która świetnie komponowała się w tej miejskiej scenografii.

Volvo Car Night Market

Ciekawym doświadczeniem kulinarnym była strefa miejskich smaków przygotowana dla gości. Znalazły się tam specjały znane ze streetfood-u a także drinki. Dla wzrokowców i fanów mody, oraz designu swoje stoisko przygotowali również Lange&Lange oraz RISK made in Warsaw którzy reprezentują niezależnych artystów i influencerów.

Nowe Volvo XC40

Nowy Suv premium marki Volvo dosłownie wjechał w przestrzeń miejską przygotowaną na okazję, aby każdy mogł z bliska poznać go z bliska. Wyjątkową atrakcją po pokazaniu nowego Volvo był koncert jazzowy Wojtka Mazolewskiego który zrobił naprawdę świetną robotę, przy okazji okazał się naprawdę fajnym gościem ponieważ mieliśmy chwilę aby zamienić parę zdań.


Zobacz również:


Dodaj komentarz